x تبلیغات
اطلاعات کاملی در مورد انواع ایمپلنت

تحلیل لثه | هزینه درمان تحلیل لثه

تحلیل لثه - مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که تحلیل لثه ممکن است در افرادی با بهداشت دهان خوب یا بد رخ دهد. افرادی با بهداشت دهان نا مطلوب اغلب افرادی مسن بوده که تحلیل لثه همه سطوح دندان را درگیر کرده و این تحلیل با بیماری پریودنتال نیر توام است،

لیفت لثه

لیفت لثه - بیشتر بیماران برای زیبا کردن ظاهر خود و بهره‌مندی از لبخندی زیبا برای درمان لیفت لثه به دندانپزشکی مراجعه می کنند. دندان پزشک دهان، دندان و لثه های بیمار را معاینه می کند تا روش درمان لیفت لثه را مشخص کند.

ایمپلنت بدون جراحی چگونه است؟ | روش پانچ | روش لیزری

ایمپلنت بدون جراحی یک نوع کاشت ایمپلنت دندان است، که در آن لثه برش زده نمی شود و در نتیجه بخیه کردن نیز نداریم. این عمل فقط در صورتی امکان پذیر است که استخوان به اندازه کافی موجود باشد تا دندانپزشک دید مستقیم داشته باشد تا بتواند ایمپلنت دندان را جایگذاری کند که این عمل با استفاده از surgical guide و بدون خونریزی و درد انجام می شود.

کاشت پودر استخوان | انواع پودر استخوان + قیمت

 

کاشت پودر استخوان - عملکرد دستگاه به این صورت است که اگر بیماری دندان غیر قابل نگهداری داشته باشد آن دندان در داخل این دستگاه قرار داده شده و تبدیل به ماد استخوانی از جمله پودر استخوان می شود.

هزینه های پیوند استخوان دندان

پیوند استخوان به دو جهت برای بیمار ایمپلنت به کار برده می شود. بعضی اوقات استخوان اطراف دندان طبیعی بیمار تحلیل می رود و ناچاریم از روش پیوند به وسیله جراحی GRT قبل از درمان ایمپلنت استفاده کنیم. در مورد بعدی برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای انجام عمل کاشت ایمپلنت دندان است که به این منظور از پیوند استخوان بهره می گیریم.

بازسازی استخوان فک | هزینه پیوند استخوان دندان

بازسازی استخوان فک جزء یکی از موارد روش های معمول جراحی پریودنتال است. این برای افزایش حجم ریج باقیمانده و بازسازی نواحی تحلیل رفته استخوان استفاده می شود تا به درستی از ایمپلنت دندان پشتیبانی کند. زیرا برای اینکه ایمپلنت در درازمدت ماندگاری داشته باشد باید استخوان کافی در اطراف آن وجود داشته باشد.

مراحل ایمپلنت دندان | اصلاح طراحی لبخند

نظرسنجی در مورد ایمپلنت دندان - در یک نظرسنجی مشخص شد که اضطراب کاشت ایمپلنت به اندازه اضطراب کشیدن دندان است، پس جای هیچ نگرانی نیست.

تحلیل استخوان دندان | کاشت دندان با تکنولوژی جدید

 تحلیل استخوان: در چند مورد تحلیل استخوان یا همان تخریب استخوان اتفاق می افتد. یکی از این موارد تجمع پلاک میکروبی و باقیمانده مواد غذائی بین دندان هاست که در اثر عدم رعایت بهداشت فرد صورت می گیرد.

سینوس لیفت + قیمت | کاشت دندان با چسب

در گذشته فقدان حجم کافی استخوان و یا کیفیت نامناسب آن از موارد عدم تجویز ایمپلنت به شمار می آمد ولی امروزه با کمک تکنیک های پیشرفته حتی در مواردی که استخوان کیفیت چندان مناسبی ندارد (نظیر قسمت های خلفی ماگزیلا) درمان های ایمپلنت پیشرفت چشمگیر یافته اند.

بلیچینگ دندان + قیمت | ایمپلنت فک جوش لیزری

 درمان بلیچینگ دندان ، در واقع درمان زیبایی محسوب می شود و مورد پسند و توجه بسیاری از عروس ها و خانم های جوان می باشد.  قیمت بلیچینگ دندان در سال 98 در حدود 1 میلیون تا 1 میلیون و دویست هزار تومان می باشد. ایمپلنت لیزری رویکرد بهتری به جای ایمپلنت های معمولی می باشد.  پس از انجام ایمپلنت فک جوش تا زمان جایگذاری پروتز روی آن حدود 1.5 الی 3 ماه زمان می برد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد