بلیچینگ دندان

درمان بلیچینگ دندان ، در واقع درمان زیبایی محسوب می شود و مورد پسند و توجه بسیاری از عروس ها و خانم های جوان می باشد. در بلیچینگ دندان ، دندان ها برحسب نیاز و بر طبق تشخیص دندانپزشک از 2 تا چند درجه سفید می شود. در روش بلیچینگ دندان هیچگونه آسیبی به مینای دندان نمی رسد. موادی سفید کننده به نام پراکسید هیدرژن در این روش مورد استفاده قرار می گیرد. درمان بلیچینگ دندان یا سفیدکردن دندان ها به تخصص و دقت بالایی نیاز دارد و دندانپزشک باید تبحر لازم در این روش داشته باشد.

قیمت بلیچینگ دندان در سال 98

بلیچینگ دندان همانطور که گفته شد یک روش بسیار محبوب در بین خانم ها می باشد، که در این درمان ضرر و عوارضی متوجه دندان ها نمی شود. قیمت بلیچینگ دندان در مقایسه با دیگر روش های سفید کننده دندان بسیار پایین تر می باشد. قیمت بلیچینگ دندان در سال 98 در حدود 1 میلیون تا 1 میلیون و دویست هزار تومان می باشد. همچنین قیمت بلیچینگ دندان با لیزر در حدود 1 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد، که بسته به تعداد جلسات این هزینه نیز متغیر می باشد.

ایمپلنت لیزری

ایمپلنت لیزری رویکرد بهتری به جای ایمپلنت های معمولی می باشد که با تکنولوژی بهتر، روند بهبود سریعتری را در دندانپزشکی ایمپلنت ایفا می کند. استفاده کردن از تکنولوژی های جدید بالاخص لیزر در ایمپلنت باعث می گردد که جایی که ایمپلنت قرار داده می شود یا به اصطلاح محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، همراه باشد. بدین صورت ما جراحی بدون درد و آسیب و آتروماتیک با استفاده از تکنولوژی لیزر در ایمپلنت را تجربه می کنیم.

ایمپلنت فک جوش

پس از انجام ایمپلنت فک جوش تا زمان جایگذاری پروتز روی آن حدود 1.5 الی 3 ماه زمان می برد، تا میان ایمپلنت دندان و استخوان فک بدون هیچگونه حرکت اضافه ای جوش ایجاد شود و ایمپلنت فک جوش در جای خود کاملا سفت شود. مدت زمان جوش خوردن با توجه به کیفیت استخوانی از سه تا 6 ماه طول می کشد .
منبع www.drsojodi.com