تحلیل استخوان: در چند مورد تحلیل استخوان یا همان تخریب استخوان اتفاق می افتد. یکی از این موارد تجمع پلاک میکروبی و باقیمانده مواد غذائی بین دندان هاست که در اثر عدم رعایت بهداشت فرد صورت می گیرد.

تحلیل استخوان دندان

در چند مورد تحلیل استخوان دندان یا همان تخریب استخوان اتفاق می افتد. یکی از این موارد تجمع پلاک میکروبی و باقیمانده مواد غذائی بین دندان هاست که در اثر عدم رعایت بهداشت فرد صورت می گیرد. رعایت بهداشت فردی شامل مسواک زدن دندان ها به تعداد دفعاتی که بیمار در طول روز غذا میل می کند می باشد.

کاشت دندان با تکنولوژی جدید

کاشت دندان با تکنولوژی جدید - اگر استخوان دو فک در مناطق بی دندان به مقدار کافی وجود داشته باشد، جراحی ایمپلنت قابل انجام است. ولی افرادی که به مدت طولانی بی دندان بوده اند، استخوان فک ها به مرور کوچک می شود، که در روش معمول ابتدا باید جراحی پیوند استخوان فک انجام گیرد. در این عمل معمولا استخوان از قسمت قدامی پا و یا لگن برداشته می شود و به فک ها پیوند زده می شود و پس از گذشت حدود 4 ماه از عمل پیوند، ایمپلنت دندان کار گذاشته می شود.

کاشت دندان بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید

کاشت دندان بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید - در روشی جدید در فک بالا که به مدت طولانی بی دندان بوده و کوچک شده است، بدون نیاز به جراحی پیوند استخوان، ایمپلنت دندان کار گذاشته می شود. طول ایمپلنت ها نیز که در روش معمولی از 7 تا 18 میلیمتر است، در روش جدید  به 30 تا 50 میلی متر می رسد که در گونه کار گذاشته می شود و به ایمپلنت های گونه ای معروف است.
منبع www.drsojodi.com