نظرسنجی در مورد ایمپلنت دندان

نظرسنجی در مورد ایمپلنت دندان - در یک نظرسنجی مشخص شد که اضطراب کاشت ایمپلنت به اندازه اضطراب کشیدن دندان است، پس جای هیچ نگرانی نیست.

مراحل ایمپلنت دندان

مراحل ایمپلنت دندان - مورد بعدی ایمپلنت دندان به عنوان پایه بریج در انتهای قوس دندانی به جای پروتز می باشد. همچنین در مواردی که امکان به کار گیری تعداد زیادی ایمپلنت نیست، می توان با قرار دادن چند ایمپلنت از ایمپلنت دندان به عنوان پایه دست دندان برای راحتی استفاده نمود. ایمپلنت دندانی از الیاژ خاصی تهیه شده است که در ادامه به آن می پردازیم. ایمپلنت دندان در استخوان هر دوفک بالا و پایین به جای دندان طبیعی قرار داده می شود و به کمک پروتز دندانی فیکس می شود. ایمپلنت دندان یک نقطه اتکای با ثبات برای دندان های مصنوعی به شمار می آید. دندان های مصنوعی و پل های روی ایمپلنت دندان داخل دهان تحرک ندارند. پایه های محکم ایمپلنت به عملکرد دندان های مصنوعی، پل ها و همچنین روکش ایمپلنت دندان کمک بسزایی می کند. هدف اصلی از جایگذاری ایمپلنت حفظ و نگهداری استخوانی می باشد که در ناحیه بی دندانی از دست رفته است. در مواقعی که به همراه ایمپلنت دندان مجبور به بازسازی استخوان هستیم و این مسئله ناشی از تحلیل متوسط تا شدید استخوان است،

اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند : این روزها اصلاح طرح لبخند شاید یکی از دغدغه های بسیاری از افراد جامعه باشد. همه دوست دارند تا زیباترین لبخند را داشته باشند.
انجام این درمان اختیاری بوده و با توجه به تمایل فرد انجام می پذیرد زیرا بجز زیباسازی دندان ها کلیه ی آسیب های دندانی اصلاح می شود و فرآیندی کلی بوده و ترمیم کاملی روی تمام دندان ها انجام می گیرد. طرح لبخند باید به اصلاح کردن بافت لثه ها، نمای دندان، عرض دندان، فاصله ی دندان، لب ها ایجاد شود و تمام این اجزا باید ترمیم شوند تا لبخندی زیبا را بوجود آورد و با روش های مختلف درمانی این امر انجام پذیر است.
منبع www.drsojodi.com