هزینه پیوند استخوان برای ایمپلنت

هزینه پیوند استخوان برای ایمپلنت - پیوند استخوان به دو جهت برای بیمار ایمپلنت به کار برده می شود. بعضی اوقات استخوان اطراف دندان طبیعی بیمار تحلیل می رود و ناچاریم از روش پیوند به وسیله جراحی GRT قبل از درمان ایمپلنت استفاده کنیم. در مورد بعدی برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای انجام عمل کاشت ایمپلنت دندان است که به این منظور از پیوند استخوان بهره می گیریم. هزینه پیوند استخوان برای ایمپلنت از 1 میلیون و 200 هزار تومان به بالا می باشد. و مقدار دقیق این هزینه بستگی به ناحیه ی پیوند استخوان دارد.

هزینه پیوند استخوان فک

هزینه پیوند استخوان فک - استخوان لازم برای پیوند استخوان را می توان از بدن فرد تهیه کرد و یا از منابع خارجی استفاده نمود. هدف از پیوند استخوان محافظت از فک بیمار است که به سلامت دهان و دندان کمک می کند. هزینه این روش پیوند استخوان فک نیز از 1 میلیون و 200 هزار تومان به بالا می باشد. که اگر از منابع خارجی برای پیوند استخوان استفاده شود هزینه آن نیز به مجموع هزینه ها اضافه می گردد.

هزینه جراحی پیوند استخوان لثه

هزینه جراحی پیوند استخوان لثه - هزینه جراحی پیوند استخوان لثه نیز از 1 میلیون و 200 هزار تومان شروع می شود و با توجه به حجم ناحیه مورد نیاز برای جراحی این عدد متغیر می باشد.
منبع www.drsojodi.com