کاشت پودر استخوان

کاشت پودر استخوان - دستگاه bone maker یا سازنده مواد استخوانی به تازگی وارد ایران شده است. عملکرد دستگاه به این صورت است که اگر بیماری دندان غیر قابل نگهداری داشته باشد یا دندان عقل نهفته داشته باشد که بخواهد آن را خارج کند آن دندان در داخل این دستگاه قرار داده شده و تبدیل به ماد استخوانی از جمله پودر استخوان می شود.

پودر استخوان مصنوعی

پودر استخوان مصنوعی - این دستگاه ضمن ساخت مواد استخوانی از دندان مربوطه آن را کاملا ضدعفونی و استریل کرده تا از انتقال عفونت جلوگیری گردد.

انواع پودر استخوان

انواع پودر استخوان - این ماده این است چون این ماده از خود دندان تهیه می گردد امکان یکپارچه شدن این مواد با استخوان بیمار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. پودر استخوان انواع مختلفی دارد. که هر کدام کارایی منحصر به خود را دارند.

قیمت پودر استخوان دندانپزشکی

قیمت پودر استخوان دندانپزشکی - انواع پودر استخوان های مختلف ، قیمت های مختلفی دارند. مثلا قیمت پودر استخوان دندانپزشکی ایرانی با نوع خارجی آن متفاوت است. دندانپزشک با توجه به نیاز بیمار و با مشورت بیمار پودر استخوان مناسب را برای بیمار انتخاب می کند. قیمت پودر استخوان دندانپزشکی خارجی از نمونه ایرانی مشابه آن گرانتر می باشد.
منبع www.drsojodi.com