لمینت دندان چیست؟

 

در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت و زیبایی دکتر سجودی، کاشت ایمپلنت دندان با لیزر، لمینت دندان، جراحی لثه با لیزر، جرم‌گیری دندان و بازسازی استخوان انجام می‌شود.

 

 

لمینت دندان چیست؟

 


اغلب افراد به خاطر نداشتن دندان‌هایی سفید احساس ناراحتی می‌کنند و به راحتی لبخند نمی‌زنند. یکی از خدمات مهم دیگری که در کلینک‌های تخصصی دندانپزشکی دریافت خواهد کرد، لمینت دندان است. این روش نسبتا جدید مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

لمینت یک لایه از مواد همرنگ دندان است که با پوشاندن سطح دندان می‌تواند مشکلات ظاهری و نقص‌های دندان را بپوشاند. این طرح درمان اغلب برای دندان‌های جلویی اجرا می‌شود و ظاهری بسیار مرتب و سفید به دندان می‌دهد. لمینت با نام ونیر نیز شناخته می‌شود. لمینت دارای دو نوع است:

  • لمینت سرامیکی که قیمت و استحکام بیشتری دارد
  • لمینت کامپوزیتی که هزینه کمتری دارد اما آسیب کمتری به دندان اصلی می‌زند

برخی از مزایای مهم لمینت نیز عبارتند از:

  • پوشش تمامی عیب و نقص‌های دندان و ایجاد ظاهری کاملا زیبا
  • ظاهری کاملا طبیعی و مقاوم
  • تغییرناپذیری در رنگ
  • داشتن عمر طولانی
  • ترمیم پذیری راحت در صورت ایجاد آسیب

تاثیر لمینت دندان در زیبایی؟

 

تاثیر لمینت دندان د زیبایی

 

چطور دندان‌های زیبایی داشته باشیم

انسان‌ها همیشه به دنبال زیبایی و زیباتر شدن است. میل انسان به زیبا بودن باعث شده تا او به دنبال راه‌کارهایی برای بهتر شدن چهره خود باشد. داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم یکی از روش‌های مهمی است که به زیباتر شدن صورت افراد کمک می‌کند. نمی‌توانید اهمیت داشتن لبخندی زیبا را نادیده بگیرید. در ادامه قصد داریم به شما نکات برجسته‌ای را برای داشتن دندان‌هایی زیبا ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

ارتباط زیبایی دندان و اعتماد به نفس

داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا به معنای سلامتی است. تحقیقات نشان داده‌اند که دندان‌ها تا حد زیادی بر چهره افراد دارند. همچنین دندان‌های سالم به افراد کمک می‌کند تا لبخند زیباتری داشته باشند. در یک نظر‌سنجی در ایالات متحده آمریکا، حدود یک سوم آمریکایی‌ها اظهار داشتند که نوع لبخند اولین نکته‌ای است که در اولین ملاقات به آن توجه می‌کنند.

اولین چیزی که پس از لبخند نمایان می‌شود، دندان‌های افراد است. افرادی که دندان‌های مرتب و سفیدی دارند، اعتماد به نفس بیشتر و روحیه بهتری دارند. این افراد همچنین بیشتر لبخند می‌زنند. به طور مقابل، افرادی که دندان‌های ناصاف و نامرتبی دارند، سعی می‌کنند کمتر بخندند و اغلب لبخند خود را با دستانشان پنهان می‌کنند. این مسئله حاکی از آن است که داشتن دندان‌های زیبا ارتباط مستقیمی با اعتماد به نفس دارد.

قیمت لمینت دندان در اسفند 97؟

 

و اما مهمترین قسمت این مقاله از دیدگاه بیماران گرامی !!!!!
 قیمت لمینت دندان با توجه به نوع درمان هر فرد و اینکه هر فرد نوع خاصی از لمینت را میتواند استفاده کند، متفاوت می باشد.انواعی از سرامیکها که برای بیماران مختلف درنظر گرفته میشود به این شرح می باشد.
1-سرامیک های اکسید آلومینیوم    
2-سرامیک های دی سیلیکات لیتیوم
3-سرامیک های تقویت شده با لوسایت
4-سرامیک های فلدسپاتیک
5-سرامیک های کوارتز ساختگی 
6-لومینیرز
7-زیرکونیا با دستگاه  CAD-CAM
 
 
در جدول زیر می توانید آخرین قیمت لمینت دندان در سال 97 را ملاحظه بفرمائید
 
این قیمت ها تا پایان سال ثابت هستند

 

 

 

 

قیمت لمینت دندان در اسفند 97

 

 

 

 

منبع سایت دکتر سجودی